Kezdőlap Álláslehetőség Elérhetőségek Panaszkezelési szabályzat Tanúsítványaink
keresés
Utolsó frissítés:
2015.06.30

Elérhetőségek

Tisztelt Ügyfeleink!

A Díjbeszedő Holding Zrt. kirendeltségei az ügyfelek telefonhívásait a 06-1-414-5000-es – automata hívásirányító rendszeren alapuló – telefonszámon fogadják a következő időszakokban:

Hétfő: 8-20 óráig;
Kedd: 8-17 óráig;
Szerda: 8-17 óráig;

Csütörtök: 8-17 óráig;
Péntek: 8-15 óráig


Telefonos ügyfélszolgálatunk átlagos leterheltsége, beérkező hívások átlagos száma az egyes munkanapokon:

Grafikon

A TELEFONOS ÜGYINTÉZÉS MENÜRENDSZERE
(06-1) 414-5000
Az ügyfél-azonosításhoz szükséges adatokat a telefon billentyűzete segítségével
adhatja meg.
1-es gomb mellékvízmérők mérőállásainak bejelentése mérőszám, mérők aktuális mérőállásai
2-es gomb mellékvízmérőn számlázott fogyasztás részértékének módosítása terhelési összesítő jobb felső részében található kilencjegyű fizetőazonosító szám
3-as gomb számlázással kapcsolatos ügyek terhelési összesítő jobb felső részében található kilencjegyű fizetőazonosító szám
4-es gomb panaszbejelentés terhelési összesítő jobb felső részében található kilencjegyű fizetőazonosító szám
5-ös gomb új (fizetőazonosítóval még nem rendelkező) ügyfelek -



Ügyfélszolgálati irodáink elérhetőségei és intézhető ügytípusok



Díjbeszedő Faktorház Zrt. telefonos ügyfélszolgálatának elérhetőségei:

 

Nem jogi ügyek

Banki, távközlési stb. hátralékkal kapcsolatos ügyintézés
Telefon: (+36-1)481-9777, vagy (+36-1)481-9776

 

Jogi ügyek

A Díjbeszedő Holding Zrt. által készített, budapesti közüzemi számlákkal kapcsolatos ügyek
Telefon: (+36-1)481-9770
Egyéb pl. bank, távközlési stb. követelésekkel kapcsolatban
Telefon: (+36-1)481-9778


 2015. július 6. hétfő. Köszöntjük Csaba nevű látogatóinkat.
 Ön a(z) 12451875-ik látogatónk Impresszum   Jogi nyilatkozat   Oldaltérkép

© 2007. Díjbeszedő Holding Zrt.